Leest u het stuk dat de Rabo Bank heeft gepubliceerd. Op:
https://www.rabobank.nl/bedrijven/cijfers-en-trends/horeca/thema-update-verblijfsrecreatie/
Natuurlijk zijn dit onderwerpen die ook te vertalen zijn naar klanten die niet in de Recreatie Branche werkzaam zijn. Ook daar is belangrijk de klant een goed gevoel te geven tijdens en na een verblijf in uw verhuur accommodatie, of dit nu kort of lang is.
Huishoudelijke artikelen zijn maar een heel klein onderdeel in dit geheel, maar toch speelt ook dat een rol in de totaal beleving van de klant. Wij kunnen u dan ook helpen daar invulling aan te geven.
Hoe doen wij dat bijvoorbeeld?
- Door met u van gedachten te wisselen over allerlei zaken zoals een ander servies met wat meer uitstraling maar wel degelijk en sterk en na leverbaar.
- Een ruimer assortiment aan te bieden aan onze klanten van onder andere sterker en mooi Tuin meubilair in het assortiment op te nemen.
- Met u van gedachten te wisselen hoe Marindex daar en rol in kan spelen.
|
|
|
Aangemaakt op 28
augustus
2015